ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Η οργάνωση και η λειτουργία της δανειστικής βιβλιοθήκης του Τ.Ε.Γ. Ουλμ υπήρξε ένα αίτημα, που γεννήθηκε από την ανάγκη των γονέων και των παιδιών να έχουν πρόσβαση σε ελληνικούς τίτλους βιβλίων, τόσο για τη διατήρηση της γλώσσας όσο και για την επαφή με τις συνήθειες, τις παραδόσεις, τις ιστορίες, τους μύθους, τις γνώσεις, τα έθιμα και τον τρόπο σκέψης των Ελλήνων. Το γεγονός ότι το Τ.Ε.Γ. Ουλμ είναι ο μοναδικός ελληνικός φορέας της περιοχής, παρακίνησε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων να προχωρήσει στην υλοποίηση αυτού του εγχειρήματος.

Η πρόεδρος του Συλλόγου κ. Ράνια Γιαννοπούλου ανέλαβε να ταξινομήσει τα βιβλία που ήδη υπήρχαν αποθηκευμένα στους χώρους φύλαξης υλικού του σχολείου μας. Αφιερώνοντας πολύ προσωπικό χρόνο και σε συνεργασία με τον δάσκαλο του σχολείου, κατηγοριοποίησε όλα τα βιβλία, έφτιαξε καρτέλες και ετικέτες για κάθε βιβλίο και κάρτες για κάθε μέλος της βιβλιοθήκης. Για την οργάνωση της βιβλιοθήκης απαιτήθηκαν υλικά, τα οποία δώρισε η κ. Γιαννοπούλου στο σχολείο μας και την ευχαριστούμε θερμά.

Στη συνέχεια ο δάσκαλος του Τ.Ε.Γ. κ. Τάσος Παπαγιαννάκος ανέλαβε να δημιουργήσει το "ηλεκτρονικό κομμάτι" της βιβλιοθήκης. Όλα τα εξώφυλλα των βιβλίων βρίσκονται στην ιστοσελίδα μας, με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες να τα συνοδεύουν. Έτσι οι γονείς μαζί με τα παιδιά τους, από την άνεση του σπιτιού τους, μπορούν να αναζητήσουν το βιβλίο που ταιριάζει στις προτιμήσεις τους και να το ζητήσουν για δανεισμό.

 

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

  • Όλοι/ες οι μαθητές και οι μαθήτριες του Τ.Ε.Γ. Ουλμ λογαριάζονται ως μέλη της βιβλιοθήκης.
  • Κάθε μέλος έχει τη δική του κάρτα, η οποία αναγράφει τον κωδικό μέλους και χρησιμοποιείται για τον δανεισμό των βιβλίων.
  • Τα μέλη μπορούν να δανείζονται ένα βιβλίο για 3 εβδομάδες (21 ημέρες).
  • Στην περίπτωση που ένα μέλος επιθυμεί να κρατήσει ένα βιβλίο για περισσότερο χρόνο, πρέπει να προβεί σε ανανέωση δανεισμού.
  • Τα μέλη παροτρύνονται με την επιστροφή του βιβλίου να παραδίδουν και ένα άρθρο, στο οποίο να παρουσιάζουν και να αξιολογούν το βιβλίο που διάβασαν ή να ζωγραφίζουν κάτι σχετικό.